תוכן לאתרים
ומיקרו קופי

ודאי כבר שמעת בעבר שהאתר הוא תעודת הזהות של העסק שלך. האמת? אני לא חובב גדול של ההגדרה הזו. אמנם מצד אחד אכן הגולשים שמזדמנים אליו צריכים להבין בדיוק לאן הם הגיעו. אבל מצד שני צריך להודות באמת: המטרה שלך היא להשאיר את הגולשים באתר לאורך זמן, אבל תעודות זהות זה שעמום אחד גדול.

לכן האתר שלך חייב להיות מספיק אטרקטיבי ומעניין כדי לגרום לגולשים לשהות בו יותר, לצרוך את התוכן שלך, להשאיר פרטים ולהפוך ללקוחות חוזרים. אני מאמין שלקוחות מעריכים יותר עסקים שפונים אליהם בשפה המותאמת אליהם. זה העיקרון שמנחה אותי לכל אורך הדרך בכתיבת תוכן לאתרים – בין אם מדובר בעמודים פנימיים, עמוד 'אודות', תיאורי מוצרים או סיפורי הצלחה. כמובן שכל תוכן שאכתוב יתבסס גם על מילות המפתח שהגדרת (או שנגדיר יחד), כדי לוודא שהאתר נשאר על הרדאר של הלקוחות שלך במנועי החיפוש.

בנוסף לכתיבת תוכן לאתר אני מציע גם שירותי מיקרו קופי: ניסוחי כפתורים, הודעות פופ-אפ, מסרונים, הודעות אישור, הודעות שגיאה וכל אלמנט אחר הקשור שיהפוך את חווית המשתמשים באתר לייחודית, עקבית ובלתי נשכחת. מיקרו קופי מנצח מתחיל בשפת המותג והבנת צרכי הלקוח. לכן נתחיל את התהליך באיפיון מדויק של קהל הלקוחות שלך במסגרתו נבין מה מעניין אותם וכיצד נכון לפנות אליהם.

רוצה להפיח רוח חיים באתר האינטרנט שלך?

כמה פרטים ואחזור אליך