מיתוג תוכן

ודאי שאלת את עצמך "מה למיתוג ולתוכן", ובצדק. אחרי הכל מיתוג הוא מונח שאנחנו מכירים מעולמות העיצוב. אבל ממש כמו עבודה עיצובית על לוגו או אתר חדש – גם עבודה על תוכן זה עניין של תהליך. התהליך הזה דורש חשיבה משותפת על הזהות של קהל היעד שלך: מה מעניין אותו, מהו עולם הערכים שנרצה לתקשר לו, באיזו שפה נשתמש ובאיזה סגנון. כל אלו יחד בונים DNA שיהפוך את הסיפור שלך לבולט ואת הזהות העסקית שלך לחד-קרן שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו.

השלב הבא הוא להפוך את הDNA הזה לאסטרטגיית תוכן שתבהיר לך באילו נכסים דיגיטליים כדאי להתמקד ומדוע. לכל אחת מהפלטפורמות שנבחר לשים עליהן את הספוט – אבנה לך תמהיל תכנים ייחודי שפונה באופן מדויק לקהל היעד הרלוונטי הנמצא בכל פלטפורמה.

כאן זה הזמן להזכיר שלא מדובר בפתרונות מדף: כל מקרה נבחן לגופו, וכל מה שאציע לך יהיה בהתאם למהות העסק שלך ונקודות החוזקה שלו. במילים אחרות – לא כל מה שהמתחרים שלך עושים הוא משהו שאמליץ לך לרוץ ולאמץ.

אני לא מאמין בהתפזרות, אני מאמין בעבודה הדרגתית ומדויקת ולמידה משותפת שלי ושל הלקוחות שלי.

רוצה לצלול איתי לעולם המרתק של מיתוג התוכן?

כמה פרטים ואחזור אליך