קוואלקום ישראל

הבריף

קוואלקום ישראל רצתה לגייס עובדים איכותיים למחלקות הפיתוח שלה על ידי קמפיין דיגיטל בולט וייחודי.

קהל היעד

עובדי הייטק, עובדי פיתוח בחברות המתחרות (אינטל, מלנוקס וכו'), מפתחי תוכנה וחומרה, סטודנטים להנדסת חשמל/תוכנה.

האתגר

לזקק את המסר הנכון שיצליח למשוך את תשומת הלב של עובדים פוטנציאליים. שוק ההייטק ידוע כשוק בעייתי במיוחד שבו הביקוש לעובדים איכותיים גדול מאוד לעומת ההיצע. לכן החלטנו שהמסר המרכזי יהיה השקעה בפיתוח העובדים עצמם.

התוצר

כתבת תוכן שיווקי ב"כלכליסט", דף נחיתה, שני סרטוני וידאו בכיכובם של העובדים עצמם, מודעות פייסבוק, פוסטים בפייסבוק, מודעות GDN, קמפיין Outbrain.