אוניברסיטת אריאל שבשומרון

הבריף

פרסום היום הפתוח של אוניברסיטת אריאל בדרך יצירתית, בועטת ולא שגרתית.

קהל היעד

צעירים בגילאי 23-28, שבדיוק סיימו טיול אחרי צבא ונמצאים לפני החלטה גורלית – היכן להירשם ללימודים אקדמיים.

האתגר

לדבר לקהל היעד בגובה העינים ובשפה שהוא מבין, ולבלוט מעל פני השטח בסביבה אקדמית תחרותית ובעולם החדש שבו האקדמיה הולכת ומאבדת מכוחה ככל שחולף הזמן.

התוצר

כתבה מגזינית באתר האוניברסיטה תחת הכותרת "חמש סיבות להגיע ליום הפתוח", וקידומה באמצעות מגוון מודעות יצירתיות ומניעות לפעולה ברשתות Outbrain ו-Taboola.